marți, 28 mai 2013

 APARENTELE INSEALA ? UNEORI DA ! 
De obicei noi fetele încercăm să arătăm că suntem puternice , să zâmbim mereu indiferent de situaţie şi pe moment ne iese dar după . . .   Preferăm să ţinem capul sus atunci când cineva ne jigneşte , vrem să arătăm că nu ne pasă , ca putem trai si fara acele " complimente " . Incercam sa nu punem la suflet si sa fim oarecum de " fier " dar nu prea putem pentru ca mereu am fost si vom fi niste fetite firave , cu un suflet cald care vor face orice sa nu se lase infrante in fata nimanui dar cand ajung acasa in patul lor lacrimile isi fac aparitia . NOI FETELE am vrut mereu sa aratam ca suntem ambitioase , ca putem , ca suntem la fel ca baietii " puternice " dar uneori nu prea ne iese . Unele fete sunt mai sensibile iar atunci cand cineva le jicneste sau tipa la ele pur si simplu lacrimile isi fac aparitia si normal ca trebuie sa se opreasca cumva pentru a nu le da satisfactie celor din jur . Eu stiu ca aceste fete isi musca buza de jos , asta fiind un tic   . .  si doar asa se pot stapani . Altor fete pur si simplu nu le pasa , sunt indiferente si isi vad de treaba lor . Ei bine eu nu stiu cum  fac ele asta  , poate ca e o trasatura de caracter pe care si eu mi-o doresc .

CE TREBUIE SA INTELEGEM DIN TOATA CHESTIA ASTA ?
INDIFERENT DE MOMENT TREBUIE SA FIM CU ZAMBETUL PE BUZE , sa lasam lacrimile departe si sa zambim fie ca suntem criticate  din cauza felului in care aratam , din cauza  hainelor , din cauza comportamentului trebuie sa zambim , da aratam ca suntem puternice si ca nu ne pasa chiar daca in mare parte nu este asa . Stiu pentru anumite persoane este greu , si pentru mine este dar macar sa incercam , incet incet vom reusi , eu sunt sigura ! :* 

      X0xO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu