luni, 27 mai 2013

PREA GELOASE ?

 NOI FETELE SUNTEM PREA GELOASE ? CHAIR ASA ? OARE STITI DE CE ?

DA ! Este adevarat , uneori noi fetele suntem mult prea geloase si pe baieti poate " ii deranjeaza " asta dar suntem geloase pentru ca :  chiar tinem la voi si va iubim cu adevarat . Poate uneori va streseaza mesajele noastre si suntem insistente doar pentru ca ne facem griji si vrem sa stim ca sunteti in siguranta , ca nu ati patit nimic chiar daca va puteti purta si singuri de grija .  Suntem geloase si poate pentru ca " ne teme " sa nu vedeti o fata mai : buna , frumoasa , desteapta iar dupa ne lasati pe noi . Suntem geloase si suparacioase uneori chiar si fara motiv pentru ca suntem prea grijulii si prea atente si asa suntem noi fetele , bine nu toate . Mie mi-a spus cineva ca atunci cand iubesti este imposibil sa nu fii gelos , bine exista si persoane care nu sunt geloase ,dar mai rar :-" . 
Uneori va ' certam ' ca nu ati raspuns la un apel , la un mesaj doar ca sa primim un mic sarut si  un : Imi pare rau . Poate ca si noi am vrea sa nu mai fim asa geloase dar iubim , fiecare fata iubeste pe cineva , si are acolo un gram de gelozie sau mai mult  . 

Sper sa nu fie o postare prea banala dar am tot auzit comentarii de genul :' Iubita mea e prea geloasa ' ; Vai dar de ce esti geloasa ?' . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu