miercuri, 22 mai 2013

DIVELE si f e t e l e simple :-< .

Eu una sunt satula de fetele astea care se cred perfecte si sunt niste mici DIVE , adica serios  . . toate suntem fete . Ca unele fete sunt mai scunde , altele mai inalte , altele mai plinute , altele mai slabute   . . si ce ? Nu suntem tot fete ? In mare parte pentru fetele astea care se cred PERFECTE noi suntem niste specimene care doar respira aer  , asta fiind singurul lucru pe care l-am avea in comun . 

 Exemple concrete in care sper sa va regasiti : 

1 . La scoala iesi linistita afara  cu prietenele , nu ai o tinuta de 1.000 de euro dar  nici haine urate nu ai si treci pe langa grupul Divelor si atunci ele incep :  * uite cum e imbracata 'aia ' . * da uite cum arata ' aia '` * da uite ce fata are 'aia ' .   - Eu as zice sa se mai uite si ele in oglina - .

2 . Mergi pe strada si toate fetele populare din cartierul tau sunt stranse intr-un loc , treci linistita pe langa ele poate cu o oarecare teama pentru ca nu vrei sa rada de tine dar  . .  . de ce iti e frica nu scapi si gata cum ai trecut pe langa ele incepe sa te strige in diferite moduri sau sa rada prosteste .   - Eu nu stiu ce gasesc ele asa amuzant + ca o mare parte din popularitatea lor vine de pe facebook de la pozele in care isi arata sanii si fundul . :-j - 

3 . Indiferent de ce ai face , cum ai arata ele tot comenteaza pentru ca na , nu esti  perfecta , nu arati ca ele  . 

Nu stiu daca voi va regasiti  in ce am scris eu mai sus sau poate stiti persoane care trec prin asa ceva  . Am un sfat pentru voi : ZAMBITI , CAPUL SUS SI INCERCATI SA NU VA PESE ! :* Astept parerile voastre ;*

Un comentariu: