miercuri, 22 mai 2013

HEEEEELOOOOOOOO !

Buna :* !  
Numele meu este Miky si sunt o micuta blogger-ita cam de vreo 2 ani  . Mi-am facut diverse blogguri dar le-am sters din diferite motive  . . . pe asta sper sa nu il sterg foarte curand :d . 
Prea multe lucruri despre mine  nu vreau sa va spun INCA  ..  vreau sa  raman asa putin anonima . Trebuie sa stiti ca si eu sunt adolescenta ca si majoritatea persoanelor care imi vor citi blogul si  sper sa va regasiti in fiecare postare sau macar in majoritatea .
Sa nu va obosesc prea mult asa din prima vreau sa va spun ca pe acest blog puteti citi incepand de maine  : 
* Despre viata . 
* Despre pasiuni 
* Despre prieteni 
*Despre iubire 
* Despre muzica 
* Despre scoala  . 
Si nu , nu despre viata mea , nu despre pasiunuile mele , nu despre prietenii mei . O sa scriu despre ele in mare  . :*  
                   Va pup , si sper ca nu v-am plictisit ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu