joi, 23 mai 2013

JO ! ♥

 HEEEEEELOOOOO ! :) 
Toata lumea iubeste muzica , nu ? Ascultam muzica cand suntem tristi , cand suntem fericiti , cand suntem indragostiti  . . in mai multe situatii . Azi cand am deschis calculatorul am intrat pe facebook si am vazut ca diferite pagini au distribuit o pisa si zic : Hai sa o ascult si eu !  . 
Probabil ati auzit de JO  sau IOANA ANUTA concurenta la X  FACTOR care a ajuns pana in finala dar din nefericire nu a castigat . Melodia respectiva este cantata de ea , defapt este un cover si mie imi place foarte mult adica fata asta este pur si simplu GENIALA ! ♥ Are si propriile melodii dar cover-ul asta m-a uimit .  Aaaa da  ! :)) Multi poate o cunoasteti de la emisiunea : Te cunosc de undeva ! :*

P.s :  mai puteti asculta cover-uri facute de ea pe youtube :D .

Aici puteti asculta melodia ---->>>>>> http://youtu.be/FVhSnxqt_lg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu