joi, 23 mai 2013

Cei mai buni vloggeri din Romania !

Cred ca ati auzit despre vlog , vine de la blog doar ca este video  . Clipulete mici amuzante sau nu in care persoanele fac anumite chestii : provocarii , mici scenarii etc . Probabil si voi aveti un vologger preferat , eu ii consider pe Mikey H si pe Tequila cei mai buni din Romania , pentru ca ei chiar sunt si daca nu stiti nimic despre ei puteti citi mai jos . :D

El este Mikey H si omul asta e DEMENT , in sensul bun :) A muncit foarte mult si se vede , multe dintre clipuletele lui au strans peste 200.000 de vizualizari si chiar 300.000  . E wow ! Ca sa nu spun ca este beton sau marfa ,e BESTIAL ! Am aflat de el de la o prietena foarte buna si ii multumesc ca mi-a spus cine este  :D  Deci glumele si expresiile lui sunt geniale si cei care il urmaresc cred ca stiu asta  .  Ahmm   . .  DOZA DE HAS este " emisiunea " lui care apare o data pe sapatamana vinerea si pe care noi , majoritatea fanilor lui Mikey o vrem si la tv , zic ;o3 .  Eu ii urez bafta in continuare si decat sa o sune pe Madalina Ghenea ( cum facea el semne intr-un clip ) mai bine o suna pe prietena mea  :)) .
Daca nu  l-ati vazut inca pe Mikey in actiune : wwww.dozadehas.com  este gata sa va arate toate nebuniile lui Mikey ! :D
Ea este Tequila sau Bianca Adam si este o tipa extraordinara . Orasul Craiova trebuie sa fie madru cu o asa localnica care a depasita pragul de 200.000 de vizualizari pe youtube la vlogul ei . Mie imi place de ea ( o admir ) pentru ca e diferita , are o nebunie aparte si are si o echipa minunata ( mai ales Vasy :)) ♥ ). De Tequila am aflat tot de la o prietena foarte buna care o admira foarte mult , mult mai mult ca mine si ii multumesc si ei . Deci Tequila este foarte TEQUI + ca avem aceasi zodie ;;) . Si ii urez multa bafta pentru ca si ea a muncit foarte mult , chiar si atunci cand avea foarte multe lucruri pe cap filma si pentru vlog deci bravo ei , este o fata super ! :D

Sunt mai multe de spus pentru ca Mikey si Tequi sunt niste persoana EXTRAORDINARE dar nu vreau sa va plictisesc si cred ca este suficient  pentru moment . Iar daca inca nu ati auzit de ei  ii puteti gasi oricand pe youtube si chiar merita sa va uitati la vlogurile lor . 

Kiss .:*

Un comentariu: