luni, 27 mai 2013

TANTI PROFA HAI PA ! ;*

Tanti profa  , e soare afara e frumos , pentru unii a venit vara pentru altii vine in iunie . Profa vrea sa fim atenti la ore , sa ne concentram  si sa invatam evident da' cand soarele arde afara cine mai are chef ? In loc sa fie multumita ca stau acolo frumos la mine in banca desi sunt cam aerianta ea se pune pe tinut predici ca sigur o ascult . Ma uit la ea da' gandul meu sigur e plecat sa se dea cu presu . Pai ce nu e asa ? Inteleg ca lor le-a trecut varsta ca nu mai sunt in toate puterile dar vrem si noi sa ne distram cat de cat . Daca ne batem cu apa  : vaaaaaaaaii , ce ati facut la baie , ati dat apa pe jos :-@ . Daca intra in clasa si mancam inghetata : iesi afara si mananca , ia uite nu ai avut timp in pauza . Da scuza-ma tu mi-ai doar doar 10 minute pauza , in care trebuie sa ma duc la magain , sa mai stau si la rand , sa ma mai si intorc  . . sa ma mai duc si la " toaleta "  sa vad in oglinda daca e ceva in neregula cu mine asta evident daca am avea oglina :)) .  Dupa intram obositi la ora fara nici un chef si incepe : - Cine nu s-a facut tema in picioare ! Da de ce nu ti-ai facut tema ? Da scuza-ma ce ai facut ieri ?   . . . Da ce profa eu te intreb pe tine ce faci , cum faci si de ce faci ? . Da stiu acum sunt cam obraznica dar si ea a fost candva tanara  . . . candva .
Si acum vine partea : Draga x, y de ce razi la ora mea ? De ce vorbesti cand eu predau ?
Din nou scuza-ma , ori ma amuzi tu ori am gasit ceva amuzant si nu , nu eu vorbesc cand tu predai , tu predau cand eu vorbesc deci ?? .

Dragi profe , inca putin si scapti de noi , si noi de voi deci nu va mai agitati atat ;*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu