luni, 3 iunie 2013

BE HAPPY !!!

Ahm  . . . pana azi ma vaitam  : " Vaiii , nu mai suport  ; Uite ce mi s-a intamplat ; Imi urasc viata ' Nu sunt deloc fericita " pana cand mi-am dat seama ca nu prea stiu sa apreciez tot ce am si nu sunt singura . Daca noi toti am deschide mai bine ochii am vedea ca suntem chiar norocosi . Avem o familie , prieteni , avem o casa , avem aproape toate conditiile dar totusi ne plangeam de mila si de dorim din ce in ce mai mult . 
Nu suntem multumimti de felul in care aratam  in timp ce altii nu au ce manca , ne certam cu parintii si spunem ca ii uram in timp ce altii nici macar nu stiu ce inseamna familie , vrem sa fim fericiti mereu in timp ce altii nici macar nu au cunoscut fericirea , ne plangem de mila cand ne doare ceva in timp ce altii au boli grave si mai au putin de trait , vrem mai mult in timp ce altii nu au nimic . TREBUIE SA INVATAM SA APRECIEM persoanele de langa noi si tot ce avem . 
Si ii multumesc persoanei care a facut acest clipulet :https://www.facebook.com/photo.php?v=244427135607162  ca mi-a deschis ochii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu