miercuri, 22 mai 2013

" RAZBOIUL TRUPELOR "

Majoritatea adolescentilor care imi urmaresc activitatea de pe blogg au auzit de rezista BRAVO care este o revista pentru adolescenti . Apare de 2 ori pe luna si fiecare numar contine 4 postere , ehh  . ..  si de la aceste postere a inceput marea agitatie . :|
 In BRAVO au fost puse multe articole si postere despre cei din LALA BAND  iar acest fapt a dus la enervarea DIRECTIONERILOR iesind un MINI RAZBOI pe facebook . . Au fost aduse jigcniri ambelor trupe si nu prea inteleg de ce . Sunt fana LALA dar si DIRECTIONER si nu imi place deloc situatia asta  . . Ambele trupe sunt extrem de talentate , ambele trupe au fanii , este adevarat LALA BAND este cunoscuta mai mult in Romania dar au fani si au sustinut niste concerte extraordinare la care am participat si eu si  nu am ce sa le reprosez  . Trupa ONE DIRECTION este cunoscuta in toata lumea , cei 5 baietii au sustinut mii de concerte au umplut zeci de stadioane . DECI AMBELE TRUPE SUNT EXTRA ! ♥]
Daca ne certam intre noi nu rezolvam nimic ! :D

EU VREAU REVISTA POPCORN INAPOI ! ;O3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu