sâmbătă, 8 iunie 2013

BAIETII AU SENTIMENTE ??! ?:O

  " E un idiot ! " ; " Porcul ala m-a inselat ! " ; " Nu stie ce e aia iubire ! " ; " Toti sunt la fel ! " . 
Ei bine dragele mele   . .  si eu sunt fata  . .  si eu am folosit macar una din replicile de mai sus dar mi-am dat seama ca nu e chiar asa . Nu putem spune ca toti baietii sunt la fel doar pentru ca pe noi ne-au dezamagit 2-3 baieti . Da , ne-au dezamagit cativa dar nu i-am incercat pe toti  . . sunt baieti care chiar iubesc , care chiar stiu ce e aia iubire dar pentru ca nu au fost apreciati si au fost luati drept fraieri s-au schimbat evident .
- Si baietii au sentimente si chiar iubesc . Da ;-" , ei se uita dupa mai multe fete ca de' sunt baieti dar in inima lor  e loc doar pentru una . Uneori sunt egoisti , idioti dar  . . . si ei au sentimente . 
Exista mai multe categorii de baieti si sunt sigura ca si voi cunoasteti macar un tip care se incadadreaza perfect sau mai putin in categoriile de mai jos . 

1. Tipul " gigolo " care ameteste fetele doar cu o simpla privire si crede ca toate fetele sunt ale lui pentru ca el e cel mai cel  . Poate ca si acest gigolo a iubit sau daca nu a iubit va asigur ca va intalni o fata care ii va scoate toate fitele din cap si ii va pune inima pe jar . De obicei acesti " gigolo " pretind ca nu se indragostesc repede si ca pot trece repede peste fosta dar defapt nu e asa . ..  gaseste putin alinare in bratele alteia iar dupa ii zboara din nou gandul la ce a a avut .

2 . Cel cuminte si timid . De obicei tipul timid e mult mai pervers decat tipul " gigolo " . E el mai cuminte si te atrage asa oarecum pentru ca nu ii fug ochii dupa toate fetele pe care le vede , nu are prea multe vicii sau nu are deloc dar defapt in interior este un " mascul feroce " care imediat dupa ce primeste atentetie isi arata adevarata fata . ( Poate nu toti sunt la fel dar majoritatea pe care eu i-am intalnit asa au fost ! )

3. GOLANUL ! Ei bine baietii astia care hoinaresc pe strazi mai toata ziua si vor fete " bune " iubesc cu adevarat desi le plac aventurile mereu se gaseste cate o fata care sa le suceasca mintile si  ii face sa iubeasca nebuneste . Sa nu va ganditi ca acesti baietii va vor doar pentru o noapte , nu toti sunt asa . 

Bine , daca am gresit undeva  . . asta e  pur si simplu parerea mea si asa ii vad . 

 X.O .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu