luni, 10 iunie 2013

PARINTII ! :O

       Mda  . . majoritatea adolescentilor au probleme cu parintii iar acum . . a venit vremea sa scriu despre asta . Am impresia ca orice am face nu ii putem multumii  . . . si vor din ce in ce mai mult , au din ce in ce mai multe asteptari pentru ca incepem sa crestem si trebuie sa avem responsabilitati . Sincer ? Nu vreau sa am nici o responsabilitate , vreau sa fiu fara probleme daca se poate   . . . si nu prea se poate .
La adolescenta relatia dintre copil-parinte si parinte-copil cam are de suferit pentru ca noi vrem mai multa libertate , vrem sa ne distram mai mult si sa uitam de orice responsabilitate iar parintii nostri incearca sa ne explice ca nu e bine ceea ce facem iar de aici apar tot felul de critici .
    Nu stiu daca parintii nostri au observat ( spun " nostri " pentru ca vorbesc in mare ) dar atunci cand ei ne interzic ceva noi facem tot posibilul sa facem sau sa obtinem acel ceva pentru ca asa suntem noi adolescentii..  Nu imi place sa ma cert cu ai mei si probabil nici voua dar parintii prea isi doresc cel mai perfect copil , cel mai despet cel mai cel si incep cu : " Trebuie sa ajungi ceva in viata ! ; Pune mana si invata ! ; Ia note bune ! .. ok  , replicile astea pur si simplu ma innebunesc .
   
P.s : poate ca postarea asta nu prea are sens  . . dar am scris ce am gandit si ce am simtit .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu