marți, 4 iunie 2013

IUBIRE & PRIETENIE dincolo de aparente . ( Poveste part 1 )

Bunica : Karii , este timpul sa mergi la scoala , misca-te mai repede !
Eu : hai lasa-ma , nu am chef de scoala azi .
Bunica : Karii , nu mai face figuri , stii bine care e situatia ta .
Eu : mda , si ce vrei sa fac ? frate anumite profe au un fix pe mine .
Bunica : daca inveti nu are nimeni nici un fic .
Eu : hai bunica , pa !

 Cam asa incep saptamanile mele cam de vro' 2 ani  . . de cand mama s-a despartit de tata si a plecat fiecare unde a apucat .
Acum stau cu bunica pentru ca am picat la mijloc iar daca ma duc la mama in fiecare zi imi va tine predici , se va tine dupa
mine , imi va interzice tot ce imi place   .. . iar tata , tata e ca o oaie capie  . . bea si cu asta am spus totul .
Eu  . . eu sunt Karii , o adolescenta care desi are 16 ani a trecut prin multe dar nu singura , alaturi de cele mai bune
prietene ale ei Maya si Sasha , practic suntem de nedespartit desi ne certam ca idoatele .  Eu cred ca o prietenie e mult mai
frumoasa atunci cand are certuri aprinse dar impacari dulci =p~ .
Maya in ultimul timp a fost mai aeriana deoarece este indragostita , si asta pare sa fie o iubire adevarata in carea pus mult
suflet . Eu si Sasha suntem mai singuratice desi si noi am pus ochii pe cineva dar inca nu am facut nici un pas nimic .

Acum sa va introduc putin in lumea mea :

Luni : 06 ; 30 .
* suna telefonul .

E : alo !
M : alooo , neataaa , ce faci ? dormeai ?
E : nu , cautam un purece .
M : aaa , deci dormeai .. in fine ce mai conteaza .
E : de ce m-ai sunat la ora asta ?
M : pai :-"  vine Mike  ( iubitul ei )
E : mda , unde vine ? in vise ?
M : taci idioato ! Mike vine in California .
E : si eu ma duc pe marte :-" .
M : vezi ca vin la tine .
E : ce  . . ?


Un comentariu: